Pomoč in informacije: +386 31 806 333
Kategorije

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE {DOMENA_TRGOVINE}

1. UVODNE DOLOČBE

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.ceplak.si (v nadaljevanju: splošni pogoji) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje ter urejajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem v spletni trgovini.

Ponudnik, prodajalec in upravljavec ponudbe trgovine na spletni strani trgovina.ceplak.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je podjetje:

Čeplak d.o.o.
Partizanska cesta 55
9250 Gornja Radgona
Slovenija

Davčna številka: 30904323
Matična številka: 1617249
TRR: SI56 0234 1009 2435 611
E-pošta: ceplakvulkanizerstvodoo@telemach.net
Direktor: Kristijan Čeplak

Datum vpisa pri registrskem organu: 5.6.2002 v sodišču v Murski Soboti
(AJPES) Zaporedna številka vpisa: 10263200

2. VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja veljajo izključno za nakup in prodajo blaga na daljavo za pogodbe, ki so bile s kupci sklenjene preko spletne trgovine na spletni strani trgovina.ceplak.si. Splošni pogoji veljajo za vse ponudbe, dobave in storitve in prodajne pogodbe prodajalca, ne glede na to s pomočjo katerih sredstev za komunikacijo na daljavo je bil kupec seznanjen s ponudbo, če je bila pogodba sklenjena preko spletne trgovine. V okvirju spletne trgovine prodajalec upošteva samo naročila, izvedena preko predvidenega sistema nakupa spletne trgovine (spletna košarica itd..). Drugih vrst naročil (kot so npr. naročila preko e-pošte, telefona, ipd.) prodajalec ne upošteva, razen v primeru posebnega dogovora med kupcem ter prodajalcem.

»Kupec« je vsaka pravna ali fizična oseba, ki kupi blago v spletni trgovini.
»Kupec potrošnik« je vsaka fizična oseba, za katero veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
»Prodajna pogodba« je pogodba, s katero se ponudnik zavezuje, da bo blago, ki ga prodaja, izročil kupcu tako, da bo ta pridobil lastninsko pravico, kupec pa se zavezuje, da bo podjetju plačal kupnino.
Z registracijo kot kupec in/ali z oddajo naročila se kupec strinja s temi splošnimi pogoji poslovanja in izjavlja, da jih je razumel. Podajalec lahko splošne pogoje poslovanja spremeni kadar koli z objavo v spletni trgovini. Z oddajo naročila se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja v vsakokratno veljavni različici ob naročilu in izjavlja, da jih je razumel.
Drugi pogoji poslovanja, predvsem pogoji poslovanja kupca, veljajo samo, če jih je prodajalec izrecno priznal. Nakup v spletni trgovini ni mogoč, dokler kupec ne sprejme teh splošnih pogojev poslovanja.

3. PONUDBA IN SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

Prodajalec bo sprejel naročila in sklenil kupoprodajno pogodbo v slovenskem jeziku preko spletne trgovine izključno od kupcev, ki so popolnoma poslovno sposobni ter imajo stalno ali začasno prebivališče v Republiki Sloveniji.

Za nakup blaga mora kupec dodati izdelek v košarico s klikom na gumb »Kupi«. Za potrditev izbranega izdelka nadaljujete z klikom »Na blagajno«. V nakupovalni košarici se nahaja blago, ki ga je izbral kupec. Naročnik lahko v košarici poljubno dodaja ali odstranjuje izbrano blago. S klikom na gumb »Na blagajno« kupec nadaljuje s postopkom nakupa in se v naslednjem koraku prijavi v spletno trgovino z že obstoječim računom, ali se vpiše kot nov uporabnik. V naslednjem koraku izbere želeni način dostave ter način plačila. S klikom na gumb »potrditev naročila« kupec odda naročilo prodajalcu, prodajalec pa mu bo poslal avtomatsko generirano sporočilo, da je naročilo prejel. Avtomatsko generirano obvestilo kupca s strani prodajalca o prejemu naročila še ne velja kot sprejem naročila ter sklenitev kupoprodajne pogodbe.

Po oddanem naročilu bo prodajalec naročilo preveril (npr. telefonsko pri kupcu) ter v kolikor ne bo zadržkov (blago je nedvomno na zalogi pri dobaviteljih) kupcu preko e-pošte poslal potrditev oz. sprejem naročila. Prodajalec ima izrecno pravico zavrniti spletna naročila iz upravičenih razlogov (npr. dobava ni več mogoča, izdelek umaknjen iz proizvodnje ipd). O tem po lastni presoji odloča prodajalec. Če prodajalec spletnega naročila ne izvede o tem takoj obvesti kupca po e-pošti, kupcu pa lahko ponudi tudi enak primerljiv izdelek.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku oddaje naročila. Naročilo se odda na elektronski naslov podjetja, nakar kupec prejme potrditveno sporočilo o nakupu. Sklenjena pogodba bo shranjena na sedežu podjetja, kjer je možen tudi dostop do pogodbe. Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s ponudnika na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec.

Barvna odstopanja med barvami, prikazanimi na spletni strani, in dejanskimi barvami modelov se lahko razlikujejo glede na prikaz barve kupčevega računalnika. Zato prodajalec ne prevzema nobene garancije za ujemanje barv, prikazanih na spletni strani, z dejanskimi barvami modelov.

4. PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Cene so predstavljene kot priporočene maloprodajne cene ter spletne cene, po kateri lahko kupci kupijo blago v spletni trgovini.

5. CENE

Prikazane cene so v EUR in glede na status kupca vsebujejo oziroma ne vsebujejo DDV, kar je tudi podano pod prikazano ceno. Navedene priporočene prodajne cene v spletni trgovini so cene, ki jih dobavitelj/proizvajalec priporoča v času uvedbe artikla na trg. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila z gotovino po povzetju ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR prodajalca.

V navedenih prodajnih cenah v spletni trgovini stroški dostave niso vključeni. Plačilo blaga je mogoče po povzetju ali na podlagi plačila po predračunu na načine kot so opredeljeni v 6. Točki teh splošnih pogojev.

Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani, ter veljajo tako za prodajalca kot tudi za kupca.
Popusti ter promocijske kode se ne seštevajo (izbira ali/ali) in jih je možno pri spletnem naročilu uporabiti le enkrat.

5.1. Popusti na izdelke

Prodajalec lahko izdelke s popustom prodaja:

  • članom organizacij, ki sklenejo s prodajalcem dogovor o sodelovanju (npr. člani društev, klubov, Zavodov za zaščito in reševanje,…),
  • večkratnim kupcem in kupcem, ki naročijo večjo količino ali vrednost izdelkov.

Prodajalec si dovoljuje določene izdelke prodajati s popustom (v prodajni akciji). V teh primerih je poleg maloprodajne cene izdelka v spletni trgovini objavljena znižana cena. Ob nakupu izdelkov s popustom (v akciji) ni mogoče uveljavljati nobenih drugih popustov (promocijskih kod ipd).

6. NAČINI PLAČILA TER STROŠKI DOSTAVE

Zaračunan vam bo strošek dostave, kot je opredeljeno v postopku naročila. V stroške dostave je vključena priprava materiala, pakiranje, embalaža in poštnina.

Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere ponudnik, ki ima pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 100 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 100 EUR brez DDV, zaračunamo stroške dostave v znesku 5 EUR ter DDV.

Rok dostave je naveden ob vsakem artiklu. Pojem »na zalogi« pomeni, da bo prodajalec dostavil.
Rok dostave je opredeljen glede na zalogo izdelka (ampak ne več kot 30 delovnih dni).

Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijo priloženo v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.

6.1. Dostava po pošti - plačilo po povzetju

V kolikor kupec želi, da mu prodajalec naročeno blago dostavi na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odloči za plačilo ob prevzemu (po povzetju), je možno plačilo le z gotovino. Kupec mora biti ob prevzemu blaga, ne glede na vrednost naročila, osebno prisoten oziroma mora za prevzem blaga pooblastiti drugo osebo. O času dostave bo prodajalec kupca obvestil po telefonu ali elektronski pošti. Kupec je dolžan pri plačilu po povzetju plačati stroške provizije pri poslovanju z gotovino. Stroški provizije so zaračunani po ceniku različnih ponudnikov paketne distribucije.
V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

6.2 Plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu je najbolj enostavna možnost plačila v spletni trgovini in je namenjena tako fizičnim kot pravnim osebam. Vsak kupec prejme predračun po e-mailu, po plačilu predračuna pa prodajalec dobavi blago v dogovorjenem roku na naslov, ki ga je kupec navedel.

Pri plačilu po predračunu je potrebno v 7 dneh poravnati znesek po predračunu. Prodajalec vam bo naročeno blago do takrat rezerviral, blago pa bo kupcu poslal po prejemu plačila. Če v 7 dneh prodajalec ne prejme plačila po predračunu, naročilo stornira, posledično pa ne pride do sklenitve kupoprodajne pogodbe.
V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

7. PLAČILO IN LASTNINSKI PRIDRŽEK

Ceno nakupa je treba v celoti najpozneje poravnati ob dostavi blaga. Blago do popolnega plačila ostane v lasti prodajalca.

8. POSLEDICE ZAMUDE PRI DOSTAVI

Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne zamude pri dostavi zaradi zamud dobaviteljev in proizvajalcev. Če zaradi okoliščin, na katere prodajalec ne more vplivati, dostava ali upoštevanje dogovorjenega roka dostave ni mogoč, je prodajalec upravičen v celoti ali delno odstopiti od izpolnitve naročila. Prodajalec bo o navedenem dejstvu nemudoma obvestil kupca. Kupec razen vrnitve že plačane kupnine po predračunu ni upravičen do kakršnekoli odškodnine iz tega naslova.

9. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

9.1 Potrošniki

Kupec potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov {EMAIL} preko OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE (obrazec), da odstopa od pogodbe o nakupu blaga, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Blago lahko v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina:

  • kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, 9250 Gornja Radgona, s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
  • s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi na naslovu Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, 9250 Gornja Radgona in tam opravi vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z istim plačilnim sredstvom kot je bilo kupljeno, razen v primeru če se dogovorimo drugače.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: letve po naročilu kupca, barve izrecno naročene na željo kupca...).
Odstop od pogodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, 9250 Gornja Radgona. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti dejan@ceplak.si ali po telefonu 031/806-333.

10. REKLAMACIJE IN GARANCIJE

10.1 Stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

10.2 Potrošniki

Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako, da o napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte ali ga pošlje na naslov Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, Gornja Radgona.

Potrošnik, ki je obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, Gornja Radgona takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.

Ponudnik, podjetje Čeplak d.o.o. , mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čim prej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.

10.3 Ostali uporabniki

Za ostale kupce se v zvezi z vprašanji stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.

11. GARANCIJA

Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)

Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga. Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim določi blago iz prvega odstavka tega člena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti pa najkrajši garancijski rok in čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate.
Za blago za katero se izda garancija za brezhibno delovanje mora proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo in seznam pooblaščenih servisov. Pri tem je dolžan zagotoviti pooblaščeni servis, razen če sam ne opravlja te dejavnosti. Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov. Garancijski list mora biti za potrošnika lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list v celoti v slovenskem jeziku. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Tudi po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate. Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:

  1. firmo in sedež dajalca garancije;
  2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
  3. datum izročitve blaga;
  4. podatke, ki identificirajo blago;
  5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
  6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
  7. trajanje garancijskega roka;
  8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
  9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Podjetje Čeplak d.o.o. svojim kupcem ne obljublja garancije, saj garancija za proizvode, ki so predmet prodaje podjetja Čeplak d.o.o., ni obvezna. Podjetje Čeplak d.o.o. pa svojim kupcem omogoča možnost vračila/zamenjave/reklamacije kupljenega blaga.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Čeplak d.o.o., Partizanska cesta 55, Gornja Radgona. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Murski Soboti.

Ponudnik bo po potrebi oziroma ob nejasnem naročilu stopil v stik s potrošnikom preko telefonskega pogovora ali preko elektronske pošte. S tem potrošnik nima nobenih dodatnih stroškov.

13. KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Telefonska številka zabeležena kot kontakt za spletno stran letev.si je plačljiva in se plača skladno s cenikom osnovne tarife ponudnika telekomunikacijskih storitev.

14. OBVEŠČANJE POTROŠNIKOV

Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe, seznani potrošnika, preko katerega izvajalca IRPS (izvensodnega reševanja potrošniških sporov) priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z zakonom. Ponudnik posreduje firmo, elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalca IRPS.

Če ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom, opozori potrošnika naknadno.

15. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Ob prvem obisku spletne trgovine se na računalnik uporabnika shrani "piškotek" (cookie), ki ga lahko sam odstrani ali pa z ustreznimi nastavitvami prepreči, da bi se shranil. Piškotki so datoteke, namenjene boljši komunikaciji s spletnim mestom in koristijo za optimiziranje delovanja spletnih strani in pripravo učinkovitih storitev na spletnem mestu. Preko teh datotek prodajalec ne more priti do osebnih podatkov ali podatkov, ki so na uporabnikovem računalniku, razen tistih, ki so javno dostopni (tip brskalnika, tip operacijskega sistema, itd.).

Podatki, ki jih kupec posreduje pri registraciji ali nakupu v spletni trgovini ali kako drugače preko e-pošte, telefona, faksa ipd. so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Kupec ob posredovanju podatkov podaja osebno privolitev, da lahko prodajalec obdeluje osebne podatke, ki mu jih je posredoval. Prodajalec lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o naročilu, o ponudbi, novostih, dogodkih in ugodnostih, ter za pošiljanje drugega oglasnega gradiva. Za namene obveščanja uporabnik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, kot so telefon, sms, e-pošta ipd.

Navedene podatke lahko prodajalec obdeluje za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu in se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.

Prodajalec bo pridobljene podatke varoval ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

16. NAPOTKI O UPORABI/IZJAVA O SOGLASJU Z VARSTVOM PODATKOV

Uporabniki se strinjajo, da uporaba spletni strani trgovina.ceplak.si poteka po tukaj navedenih pogojih:
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Vse vsebine (besedila, slike, zvočne datoteke ter animacije in video posnetki) in oblika spletne strani prodajalca so namenjeni izključno za osebno informiranje kupcev in so zaščiteni z avtorskimi pravicami. Izseke je dovoljeno kopirati, shraniti in obdelovati samo za zasebno uporabo, vsaka nadaljnja uporaba je dovoljena le ob predhodni privolitvi prodajalca.

Uporaba spletne strani poteka na lastno odgovornost. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za vsebine tujih spletnih strani, na katere je uporabnik preusmerjen preko hiperpovezav. Prodajalec se s tem izrecno distancira od vseh vsebin, vseh povezanih tretjih strani in si teh vsebin ne lasti. Ta izjava velja za vse prikazane povezave in za vse vsebine strani, do katerih vodijo povezave. Vsi podatki te ponudbe so zaščiteni z avtorskimi pravicami kot zbirke podatkov in mehanizmi za zbirke podatkov.

17. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka, številka registrskega vložka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

18. VELJAVNA ZAKONODAJA

Kupoprodajna pogodba je sklenjena po slovenskem pravu, kot mesto izpolnitve, ki izhaja iz kupoprodajne pogodbe, pa velja naslov prodajalca v Sloveniji.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med kupcem in prodajalcem bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče v Murski Soboti.

Spletno mesto uporablja piškotke, s pomočjo katerih lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Se strinjam Informacije o piškotkih